Win-win
met content partnerships
Om je content marketing de nodige diepte te geven, kun je het best een content partnership aangaan met een ervaren journalistiek team.
Heb je content nodig op structurele basis? JaJa levert al jaren redactie, design, beeld en development voor tal van Belgische topbedrijven.
We bouwen je website-content uit en creëren digitale verhalen. We maken je klantenmagazines en personeelstijdschriften, op papier of online. We verzorgen je jaaroverzichten en realiseren je e-books en diepe sales-content.
De voordelen van een content partnership
Betrouwbare creativiteit
JaJa is ruim dertig jaar actief als contentbureau en heeft tienduizenden journalistieke creaties gerealiseerd in de meest uiteenlopende sectoren.
Multidisciplinair team
Je krijgt meteen een geïntegreerd team van sterke talenten ter beschikking. We zorgen voor contentstrategie, research, interviews, redactie, vertaling, design, fotografie, illustratie, video, development, drukwerk, social media campaigns.
Flexibel inzetbaar
We zijn het gewoon om flexibel in te spelen op de noden van klanten. We spreken een jaarplan af maar houden er ook rekening mee dat er meer of minder werk kan zijn.
Innovatieve impulsen
De contentmarkt evolueert snel en we verkennen systematisch nieuwe mogelijkheden. We organiseren op vaste basis inspiratiesessies met klanten en helpen bij de uitbouw van je innovatiekracht.
Transparant budget
We spreken heldere budgetten af en werken op jaarbasis naar het streefbudget van de klant toe.
Altijd opzegbaar
Met heel wat klanten werken we jarenlang samen. Dat gebeurt in veel gevallen zuiver op basis van vertrouwen. Wie de samenwerking wil stoppen, betaalt het geleverde werk en heeft bij ons geen maandenlange contractuele verplichtingen.
Onze klanten
JaJa heeft de jongste jaren content partnerships uitgebouwd met organisaties in de meest uiteenlopende sectoren.
We maakten de jongste jaren periodieke redactionele en visuele content voor een heel wat topbedrijven.
Automobiel: Jaguar Land Rover
Bank en finance: Deutsche Bank, BNP Paribas Fortis, KBC
Chemie: BASF
Energie: Elia, Fluxys
Elektro: Niko
Landbouw en voeding: Vlaams Infocentrum Land- en Tuinbouw, Lidl, Carrefour
Maritiem: Port of Antwerp-Bruges – Vlaamse Waterweg
Medisch en farma: UZ Gent, UZ Antwerpen, Novartis, Roche Diagnostics
Metaal: Umicore
Overheden: Provincie Oost-Vlaanderen, De Rand, WVI
Toerisme: Toerisme Oost-Vlaanderen
Telecom: Proximus, Astrid
Universiteiten: UGent
Veiligheid: Astrid, Facilicom
Stappenplan
We werken standaard in drie stappen.
1. Oriëntatie
Content partnerships beginnen meestal met een concrete vraag van de klant. Die vraagt ons bijvoorbeeld een online magazine, een reeks blogposts of een aantal digitale verhalen te maken. We zitten samen met je team en bekijken wat de verschillende mogelijkheden zijn en welke het best aansluiten bij jullie prioriteiten. Op basis hiervan werken we een contentplan uit.
2. Creatie
We concretiseren het contentplan in een aantal basisdesigns, inhoudelijke uitwerkingen en retroplanningen. Zodra die goedgekeurd zijn, starten we de creatie en realisatie van de eerste reeks contentproducten. We houden na de eerste leveringen een debriefing met de klant om waar nodig bij te sturen.
3. Continuïteit en innovatie
Een content partnership is een combinatie van continuïteit en innovatie. De continuïteit en routines zijn belangrijk voor de efficiëntie van de samenwerking. We leggen ze vast in betrouwbare afspraken. De snelle evolutie van de contentmogelijkheden maakt echter ook constante innovatie nodig. Jaja onderzoekt systematisch de interessantste nieuwe mogelijkheden en bespreekt die op geregelde tijdstippen met de klant in inspiratiesessies.
Kennismaken?
Mail naar [email protected]
of bel +32 477 71 21 64 en boek een call met een van onze contentstrategen.
lees ook
Online Magazines
De kunst van digital storytelling evolueert ultrasnel. In de nieuwste generatie verhalen werken we volop met beweging en interactie. We…
lees meerPatiënt empowered in vernieuwd zorgmagazine
Het vernieuwde zorgmagazine van het Universitair Ziekenhuis Antwerpen (UZA) toont diepe medische innovatie en stelt empowerment van de patiënt centraal.…
lees meerWat is deep content?
Geen enkel merk heeft genoeg aan oppervlakkige content. Als je een diepe band met mensen wil opbouwen, heb je ook…
lees meer