Interactieve Deep Content
voor Deutsche Bank
Droom je van een eigen huisje in het buitenland? Wie niet! Maar wat komt er fiscaal allemaal bij kijken? Koop je beter in Portugal of in Italië? Of hou je het toch maar bij Cadzand…
Voor Deutsche Bank ontwikkelden we een reeks van drie interactieve dossiers. Eén ervan helpt kopers van een tweede verblijf in het buitenland doorheen het bos van fiscale maatregelen.
Klik op het land van je dromen. Natuurlijk ben je onzeker als je een huis in het buitenland wil kopen. Waar moet je fiscaal allemaal rekening mee houden? In dit dossier klik je op het land van je dromen en krijg je een grondig inzicht in de fiscale regels en mogelijkheden die bij de aankoop van je huis komen kijken.
Gouden tips. Voor elk land krijg je een kort video-advies van een expert. Daarnaast gaan we in op aandachtspunten bij de aankoop, de latere verhuur en de eventuele verkoop of schenking van het vastgoed. We sluiten af met zeven gouden tips en de mogelijkheid om verder contact op te nemen met je adviseur.
Begint je droom hier?
Reeks van drie. Naast dit vastgoedverhaal ontwikkelden we voor de bank eerder ook interactieve dossiers over de overdracht van je familiebedrijf en schenken en erven in internationale context. De dossiers tonen de kracht van de always-on marketing die veel bedrijven nu uitbouwen om hun klanten op een diep niveau te overtuigen van de manier waarop ze hen kunnen helpen.








Diensten
Concept
Interviews
Redactie
Design
Development
Video
Integratie Google Analytics
Producten
Digital story
We maken voor Deutsche Bank niet alleen digitale verhalen maar ook het beleggersmagazine Money Expert.
