Onze klanten
JaJa heeft de afgelopen jaren content partnerships uitgebouwd met organisaties in de meest uiteenlopende sectoren.
Enkele inspirerende cases
- printmagazine
Ons paradepaardje: BLU voor KBC
Samen met KBC maken we al enkele jaren het bedrijfsculturele magazine BLU. We zijn er best trots op: het is ons paradepaardje onder de bedrijfsmagazines.
- digital storytelling
Digital Stories voor KBC
Voor KBC mogen we voluit gaan voor digital storytelling.
- printmagazine
Award-winning belevingsmagazine Routen
Fan van wandelen of fietsen? Neem dan zeker een gratis abonnement op het award-winning belevingsmagazine Routen, dat we voor Toerisme Oost-Vlaanderen maken. Slow journalism op zijn best!
- online + printmagazine
Artsenmagazine UZ Gent ook digitaal
Met het artsenmagazine UZ Letters houdt het Universitair Ziekenhuis Gent de medische wereld op de hoogte van zijn innovaties. JaJa staat al enkele jaren in voor de redactie en realisatie van de papieren versie. Sinds 2018 maken we ook een digitale versie. Daarmee boort het UZ een ruimer publiek aan, zonder in te boeten op kwaliteit.
- printmagazine
BASF vernieuwt burenmagazine en personeelsblad
We mochten recent zowel het burenmagazine als het personeelsblad van BASF Antwerpen vernieuwen.
- digital storytelling
Interactieve Deep Content voor Deutsche Bank
Droom je van een eigen huisje in het buitenland? Wie niet! Maar wat komt er fiscaal allemaal bij kijken? Koop je beter in Portugal of in Italië? Of hou je het toch maar bij Cadzand…
- online + printmagazine
In polepositie met online magazine
Hoe toon je innovatie binnen je bedrijf en onderhoud je de relatie met de buurtbewoners? Als onderdeel van het contentplan ontwikkelde JaJa voor Umicore Olen het buurtmagazine NU als online magazine en als printmagazine.
- printmagazine
JaJa als Money Expert
Wedden dat je ook zin krijgt om met je geld naar de beurs te trekken? En terecht! Voor Deutsche Bank mogen we al enkele jaren de Money Expert maken, een beleggersmagazine dat fris oogt, diep informeert maar ook prettig leest.
- online + printmagazine
Patiënt empowered in vernieuwd zorgmagazine
Het vernieuwde zorgmagazine van het Universitair Ziekenhuis Antwerpen (UZA) toont diepe medische innovatie en stelt empowerment van de patiënt centraal. JaJa ontwikkelde samen met UZA het concept en zorgt voor redactie en realisatie.
- online + printmagazine
Bigger picture voor Elia
Voor het personeelsmagazine van Elia ontwikkelde Jaja een nieuw concept dat de belangrijke maatschappelijke missie van het bedrijf toont vanuit een menselijk oogpunt.
- digital storytelling
Interactief cadeautje! Dat we eindelijk weer dichter bij mekaar mogen komen in 2022!
- online + printmagazine
Dubbel en dik in de prijzen gevallen!
Bij de uitreiking van de Best of Content Awards is JaJa dit jaar dubbel in de prijzen gevallen. We winnen de award voor Beste Tekstverhaal én de award voor Beste Infografisch Verhaal.
- printmagazine
Kinderen krijgen eigen magazine in het UZA
Net als de geneeskunde zelf is ook de kijk op communicatie tussen ziekenhuis en patiënt in volle evolutie. Hoe jong die patiënten ook zijn. Enter Oliver, ziekenhuismagazine voor kinderen. Een unicum in de Vlaamse ziekenhuiswereld én een project waarin we ons helemaal konden uitleven!
- printmagazine
Special Smiles voor Lidl
Wat doe je met je werknemersmagazine als meer en meer van je personeelscommunicatie online gebeurt? Niet afschaffen, maar juist nog strategischer maken, vonden ze bij Lidl. Met meer fun, meer collega’s en meer verbinding.
- printmagazine
Bouwen aan verbinding bij Lantis
Bouwen aan verbinding. Dat is het motto van Lantis, de organisatie die de Oosterweelverbinding realiseert. Het is ook wat JaJa voor Lantis heeft gedaan: de band tussen medewerkers van de organisatie versterken met een krachtig printmagazine.
- digital storytelling
Moving story voor Proximus
Moving stories zijn een speels en krachtig contentformaat om het engagement van prospects te verdiepen. Voor Proximus creëerden we zo’n verhaal om B2B-klanten kennis te laten maken met het digitale aanbod.