Welke sales story past bij jouw merk?

Motion design, 2D, 3D of video

Hoe werken we jouw online sales story uit? We overlopen vier verkoopverhalen die we de afgelopen tijd gemaakt hebben.
Hoe werken we jouw online sales story uit? We overlopen vier verkoopverhalen die we de afgelopen tijd gemaakt hebben.
Het leuke van content experiences is dat je er allerlei technieken in kunt integreren. Welke techniek zou bij jouw verhaal passen?

Zonnepanelen – met 3D

Als je een fysiek product hebt, kan het interessant zijn om je verkoopverhaal rond een bewegende 3D-versie van je product te bouwen. Dat doen we hier met een sales story over de nieuwste generatie zonnepanelen. We tonen het paneel en ontleden het laag na laag, zodat visueel duidelijk wordt waarom deze zonnepanelen kwalitatief beter zijn.

Cybersecurity – met motion design

Bij het B2B-verhaal over cybersecurity wilden we de gebruiker snel in een digitale verhaalwereld binnenleiden. Daarom kozen we voor een aanpak waarin we technieken van motion design toepasten op het scrollen doorheen een website. Opgelet: hacker alert!

E-bike – met video

Voor veel consumentenproducten is het overtuigend om het product in de leefwereld van de gebruiker te tonen. In dit verkoopverhaal voor e-bikes doen we dat door video te integreren. Verder in het verhaal introduceren we ook een interactieve keuzemodule, die de gebruiker zin doet krijgen in de accessoires.

Belfort – met 2D-animatie

Hoe krijgen mensen zin om een gebouw te bezoeken? Hier leiden we bezoekers rond in het eeuwenoude Belfort van Gent. We vertellen waarvoor het belfort diende en wat er nog te zien is, van de ondergrondse crypte over de indrukwekkende klokkenzalen tot aan de hoogste verdieping. En je kunt beluisteren welk beiaardlied er het volgende kwartier gespeeld zal worden.