Als je een fysiek product hebt, kan het interessant zijn om je verkoopverhaal rond een bewegende 3D-versie van je product te bouwen. Dat doen we hier met een sales story over de nieuwste generatie zonnepanelen. We tonen het paneel en ontleden het laag na laag, zodat visueel duidelijk wordt waarom deze zonnepanelen kwalitatief beter zijn.
Bij het B2B-verhaal over cybersecurity wilden we de gebruiker snel in een digitale verhaalwereld binnenleiden. Daarom kozen we voor een aanpak waarin we technieken van motion design toepasten op het scrollen doorheen een website. Opgelet: hacker alert!
Voor veel consumentenproducten is het overtuigend om het product in de leefwereld van de gebruiker te tonen. In dit verkoopverhaal voor e-bikes doen we dat door video te integreren. Verder in het verhaal introduceren we ook een interactieve keuzemodule, die de gebruiker zin doet krijgen in de accessoires.
Hoe krijgen mensen zin om een gebouw te bezoeken? Hier leiden we bezoekers rond in het eeuwenoude Belfort van Gent. We vertellen waarvoor het belfort diende en wat er nog te zien is, van de ondergrondse crypte over de indrukwekkende klokkenzalen tot aan de hoogste verdieping. En je kunt beluisteren welk beiaardlied er het volgende kwartier gespeeld zal worden.