De kern van onze knowhow bestaat uit storytelling
Verhalen vereisen vandaag een creatief samenspel tussen design, copy en code. Wij beschikken over de digitale knowhow en hebben een diepe kennis van visuele en tekstuele storytelling. We zijn ruim dertig jaar als content agency actief.
Die ervaring met inhoudelijke storytelling in beeld en tekst onderscheidt ons van heel wat andere digital creative agencies.
Je kiest voor een sterke kern met een breed netwerk
JaJa heeft een netwerkstructuur. We werken met een kern van een tiental vaste medewerkers, die het fundament van onze creatieve knowhow in design, copy en code vormen. Daarnaast werken we met een sterke pool van freelance mensen, van gespecialiseerde developers over marketeers tot 3D-mensen, die we inzetten waar nodig.
Online samenwerken als norm
Het kantoortijdperk loopt volgens ons op zijn eind. We komen fysiek nog wel samen, maar kiezen voor online samenwerking als norm: dat is duurzaam, flexibel, goedkoper, en zorgt, als het goed geleid wordt, voor supercreatieve resultaten.
Klaar voor jouw #ContentRevolution?
We helpen je graag inzicht krijgen in de mogelijkheden van content experiences voor jouw communicatie. Vertel ons waar jij met je content van droomt, en wij onderzoeken met plezier hoe wij die dromen waar kunnen maken.