In Money Expert, het viermaandelijkse beleggingsmagazine van Deutsche Bank, brengen we een mix van actualiteit, trends en besprekingen van beleggingsfondsen. Het is tof dat we ook voor deze complexe thema’s een elegant design en frisse copy mogen leveren.
De aanpak valt in goede aarde bij de lezer. Money Expert haalt een gemiddelde leestijd van liefst 37 minuten en krijgt een hoge waardering. Dat blijkt uit het onafhankelijke lezersonderzoek dat Human8 recent voor Deutsche Bank uitvoerde.
In elk nummer werken we een beleggingstrend uit in een infografiek. Dat biljft een uitdagend format: het gaat erom uit een zee van complexe data een helder verhaal te puren, en dat als een visual story op een dubbele pagina te designen.
Voor Deutsche Bank zijn we intussen uitgegroeid tot een structurele contentpartner. Zo verzorgen we ook redactie kwartaalrapporten en klantenbrochures, en maakten we verschillende interactieve digital stories.
De belangrijkste content uit het printmagazine krijgt na een rewriting ook een plaats in de adviessite van de bank. We creëren bewust ook contentformats die zowel in print als online goed kunnen scoren.