Een haven vol verhalen.
Content voor Port of Antwerp-Bruges.

In een wereldhaven als Port of Antwerp-Bruges stromen dagelijks vrachten verhalen binnen. Ze komen over het water aangewaaid, spoelen als schelpen aan op het strand, liggen als torenhoge containerschepen in de dokken en komen tot leven in getuigenissen van matrozen tot IT-specialisten, van kraanmachinisten tot scheepsagenten, van sluiswachters tot logistiek specialisten.
In een wereldhaven als Port of Antwerp-Bruges stromen dagelijks vrachten verhalen binnen. Ze komen over het water aangewaaid, spoelen als schelpen aan op het strand, liggen als torenhoge containerschepen in de dokken en komen tot leven in getuigenissen van matrozen tot IT-specialisten, van kraanmachinisten tot scheepsagenten, van sluiswachters tot logistiek specialisten.
Port of Antwerp employee with ship.

Uitdaging

De duizenden mensen die in de haven werken en de honderdduizenden die in de regio wonen, houden via de verhalen voeling met die levensader van onze economie. Als structurele contentpartner van Port of Antwerp-Bruges mogen we daar al verschillende jaren bij helpen.

Een half miljoen omwonenden

Port of Antwerp-Bruges informeert via haar website en een viermaandelijkse huis-aan-huismagazine Thuishaven in de regio’s Brugge, Waasland en Antwerpen bijna een half miljoen omwonenden over alles wat met de haven te maken heeft. Wij ontwikkelden samen met de klant het concept voor die content en zorgen nu voor een deel van de redactie, voor design, beeldcreatie, drukwerk en distributie.

Drie edities

Het magazine wordt in drie regio-edities uitgebracht. Zo kunnen we in de regiokatern specifiek nieuws brengen naar de regio’s Brugge, Waasland en Antwerpen.

Thuishaven cover

Print en web

De verhalen uit het printmagazine worden door de klant tegelijk op de website van Port of Antwerp-Bruges gepubliceerd. Op de website worden de verhalen door de klant ook aangevuld met verrijkingen waar mogelijk, van video tot 3D.

Port of Antwerp-Bruges spreadPort of Antwerp-Bruges spread

Mensen in havencontext

Als printmagazine moet Thuishaven de kijker bij de eerste blik al binnentrekken en duidelijk maken dat het over de haven gaat.

Visueel kiezen we voor een cover met een focus op mensen in een havencontext.

Inhoudelijk brengen we op de cover een onderwerp dat maatschappelijk relevant is en veel mensen aanspreekt. Vrouwen in de haven, bijvoorbeeld, of innovatie in de haven.

Informatiediepte

Het centrale verhaal brengen we over verschillende bladzijden in het nummer. Visueel verdiepen we zo verder het gevoel van de haven bij de lezer. Inhoudelijk kunnen we verschillende facetten belichten en zo een interessante informatiediepte bereiken.

Thuishave coverThuishaven spread

Structurele aanvulling bij interne media desk

De klant schakelt JaJa ook structureel in als extra capaciteit en buffer voor hun media desk. Zo leveren we copy en design voor het personeelsmagazine. Daarnaast creëren we geregeld infografieken, digitale brochures, visuals en designs voor events en beurzen.

NOC visualHaventoppersPort Clean up coverMeldpunt post
Stuur ons een bericht en we nemen snel contact met jou op. We sturen je ook meteen een bevestigingsmail dat we je bericht goed ontvangen hebben.
Bedankt! We hebben je bericht ontvangen.
Oops! Er ging iets fout bij het verzenden.

De mooiste belevenissen beginnen met een gesprek

Contacteer Casper
Heb je een concreet plan, een vaag idee of gewoon een paar vragen over onze manier van werken? We maken graag tijd om elkaar vrijblijvend online te leren kennen.